Asistență AEÎ
Suport în stabilirea procedurilor de Guvernanță, în perfectarea documentelor și actelor pentru înregistrarea și reînregistrarea AEÎ, Statutelor, politicilor, Regulamentelor, menţinerea evidenţei contabile și raportarea AEÎ, acordarea asistenţei informaţionale, consiliere și asistență juridică, suport în domeniul tehnologiilor informaționale (asistență în arhitectura sistemelor informaționale, configurării echipamentelor, mentenanța aplicațiilor 1C, Evida și SMART, gestionare copiilor de rezervă ale AEÎ membri, în baza contractelor semnate), alte instruiri și servicii prestate la necesitate, conform prevederilor legale și statutare
Nu există subiecte sau mesaje în acest forum.
Mergi la
- Informație generală
- ↳ Politica și regulile forumului
- ↳ Legislație AEÎ
- ↳ Legi
- ↳ Regulamente
- ↳ Instrucțiuni
- ↳ Circulare și scrisori
- ↳ Anunțuri
- ↳ Evenimente și promoții
- ↳ Feedback și sugestii
- ↳ Altele
- Servicii
- ↳ Creditare
- ↳ Administrarea Fondului de lichidități
- ↳ Activități de instruire, suport și educație financiară
- ↳ Activități de lobby și reprezentare
- ↳ Asistență AEÎ
- Guvernanța AEÎ și prestarea serviciilor
- ↳ Organele de conducere și control
- ↳ Prestarea serviciilor în cadrul AEÎ
- ↳ Educație Financiară
- ↳ Alte activități
- Strategia de dezvoltare a sectorului AEÎ
- ↳ Viziune și misiune
- ↳ Piloni și Factori de activare pentru Dezvoltarea Sectorului AEÎ
Permisiunile forumului
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum